Semester efter semestern

Nu är det minsann så mycket bokat på semestern så jag får ta ledigt efter semestern. Kan undra hur det ska gå till? Ja, campingen i sig är ju bokad för länge sen men nu är det bröllopsbestyren, eller rättare sagt, brudens och hennes mammas "finLidaPin" period som bokas upp. Klart med ansiktsmassage med tillhörande champagne.....jag frågade om vi kunde ha det med oss. Ägaren tittade på mig och sa, om ni inte kräker så! Kan lova att det behövs betydligt mer än en flaska bubbel för att jag ska kräkas. Tror det gäller för Frida också. En dag ska ägnas åt nya, långa och granna naglar, dock utan bubbel. Har svårt att se hur det skulle gå liksom. Bubbel = kissnödig. Halvfärdiga naglar + kissnödig = inte bra. Nej, det får bli när vi är klara. Nåt mer som ska bokas Frida? fotrengöring? Hälskrubbning? Öronvaxning? Jag kör All In när jag ändå håller på.

Kommentarer

  1. http://eleven.se/baby-foot-deep-skin-foot-exfoliation-12263.html måste oxå göras:) Tips från Jossan!

    SvaraRadera
  2. Den görs hemma och då kan skumpa intagas hela tiden:) Kanske ngt för midsommar??

    SvaraRadera
  3. Absolut. Mina fötter är busade på alla möjliga och konstiga sätt, så det kanske kan behövas...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen