Dag fyra och mår toppen

Nu har livet återvänt. Känner mig starkare och mår riktigt bra. Har pratat med min HC också och hon anser att jag gör helt rätt som gått över till att äta. När jag är tillbaka från södra Afrika ska jag testa och byta ut två måltider om dagen mot pulver. Tror inte att det kommer att funka, men I will give it a try.
Idag blev det havregrynsgröt och ett ägg till frukost. Lunch bestod av lite stekt nötkött med rostade rotgrönsaker samt lite råkost. Till mellanmål åt jag ett halvt hekto skinka och ett kokt ägg. Kvällsmaten av en ratatouille och stekt nötfärs. Efterrätt, lite melon.
Tränat har jag också gjort. Lite svettig blir jag allt. Har dessutom upptagit mina promenader till och från jobbet. 25 minuter enkel väg ger nog en del.
Nu gäller det att få ihop pusslet i Sydafrika och Zimbabwe. Där blir det väl framförallt problem med att få ihop träningen. Får försöka vara lite listig och se vad det kan bli

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg