Long time, no seen

Uppdatering
Tanden.
Den fick jag åka med till tandläkaren två gånger igen. Måndagen påbörjades en rotfyllning och jag kände mig helt besvärsfri. 
Tisdagen, kring lunchen tilltog värken igen och jag blev tvungen att åka in för lite putsning. Gick överhuvudtaget inte att tugga. Blev bättre.
Till Turkiet och hade lite ont och det tilltog här efter några dagar och fick börja med penicillin. Imorgon är sista dagen och hoppas att värken inte kommer tillbaka. Det kan den göra enligt en sjuksköterska jag träffat här. Då blir det förmodligen ingen operation den 21/9. Shit in that case.

Turkiet.
Vi har haft det helt fantastiskt. Soligt värre. Varmt värre med en toppnotering på 43 grader. Svårt att andas då tyckte jag. 
Vi har hälsat syster med familj välkomna och vinkat av dem också. 
Det funkade så bra att vara med dom här. Inga sura miner, bara glada. 
Ätit gott. Ätit för mycket. Druckit mycket vatten. Druckit lagom med alkohol. Badat som en tok, både i havet och i poolen. Tränat fem gånger med dagens inräknat. Jag har mer sysslat med PW än spring. Kroppen känner väl av penicillin och infektion. Imorgon ska jag och gubben PW på stranden....vi får väl se om vi överlever. 
Inte solat, men blivit brun som en pepparkaka ändå. Trots 30 i spf. 

Klockan sju på morgonen. Japp, lika gott som vanligt. Tyvärr.

Lyx i paviljongen 

Lyx i baren

Syster yster med dotter

In the bar

Fun game

Gubben i mina glas

Okay då. Ny bokning hit











Kommentarer

  1. Visst funkade det bra ?
    Tack för denna semestern ❤️

    SvaraRadera
  2. Jättebra, verkligen. Det är vi som ska tacka för en fin vecka

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Världen finaste julklapp