Thumbs crossed

Imorgon ska jag bara hem.
Har sovit utan syrgas inatt och det har gått bra. 

Facetimeat med Nea och My idag. Skönt att se dom små liven. Nu är hon inte så tannalös längre lilla My. Men det var en ny som var lös! Morfar fick inte dra ut den till jul.

Hittat en kompis här. Vi satt och pratade tills halv elva igår kväll. Pratat imorse också. Trevlig kvinna i 65-årsåldern. Hon har en inredningsbutik i Karlskrona. 
Stackarn hon har varit mycket sjuk i sitt liv. Reamutism sen barnsben. Lederna äter upp sig själv.
Nu ligger hon inne för fjärde gången på två månader för hjärtsäcksinflammation och vätska i lungorna. 
Men, hon är positiv trots allt.

Två och en halv vecka till jul. Hujedamig, hur ska man hinna med. 

Gunilla Manntavla. Min utsikt i två veckor nu

Kommentarer

  1. Skit i julen ni ska ju ändå inte vara hemma...

    SvaraRadera
  2. Här ska fan inte skitas i julen. Jag ska nog vara fit for fight.
    Det går inte att leva utan leverkorv. Puss

    SvaraRadera
  3. Jodå gör det visst , pröva så får du se

    SvaraRadera
  4. Har ju en gubbe med!
    Han och Glenn kan fixa leverkorv en söndag här så dricker du o jag bubblor! God idé tycker jag. Sen delar vi på korven. Jäkla vad kreativt

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen