Time is running

Åh, nu är minsann torsdagen över också. Och inte en dag äldre blir man heller....
Har mått illa från o till hela veckan tycker jag. Inget kul
Oj vad mycket på jobbet. 
En har blivit uppsagd eller avskedad. Svårt att säga. Han fick en lapp om att gå hem eftersom han blivit uppsagd pga arbetsbrist. Jag bad honom gå dit dagen efter i alla fall. Företaget hade bytt lås....
Arbetsbrist råder inte eftersom de har anställt andra.
Nå, vi får väl se var den förhandlingen landar.

En annan medlem har fått timlön istället för månadslön. Missat alla helgdagar och fått semesterlön varje lön. Det betyder att han inte har nån semester i år. Suck. Förhandling imorrn.

Lönerevisionerna håller på att bokas in nu. Många förhandlingar blir det. 

Spinning ikväll. Fy fan vad jobbigt det var då. Fullt ös hela tiden. De stod upp nästan hela tiden. Inte jag dock. Stod så länge jag tyade. Men, jag cyklade på tills det var slut. En timme. 

Packning för Bryssel imorrn. Flygen går. 

Puss

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg