Haha....

Dag ett på Mallis. Söp bort min jacka. Fast det visste jag inte.

Ja, som vanligt en champagne på flyget som smakade mer. Vi beställde helt enkelt tre flaskor till....ja, små alltså, men totalt så blev det till att vi delade två hela champagne. Som vanligt fick vi toppensäten. Både dit och hem.
Kom fram till hotellet men kunde inte checka in eftersom vi var tidiga. Satte oss på uteservering på hotellet. Tog nåt att äta och lite sangria. Så. Typ.
Till slut går vi därifrån och checkar in. Två dagar senare så stod jag i baren och skulle beställa vatten till mig och kaffe till gubben. Där, där ligger min jacka uppe på ett skåp. Jag som inte ens saknat den fick ju säga att den där är min och Gud vad jag letat.....japp, jag fick den.

Samma kväll som vi kom så gick vi ut och åt paella. Drack en konjak, drack två konjak och drack tre konjak. Ja, inte var vi nyktra när vi kom till hotellet.
Resten av resan tar jag här en annan dag. Men, det fortsatte inte i samma takt kan jag säga.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Förhandling, värvning och annat