Vilka dagar. Vilka nätter.

Helt otroligt. Kan kännas trist att alla dagar blir likadana, men det är en skön tanke och handling i sig.  Gå upp. Dricka en kopp kaffe. Äta en hembakad mandelbulle. Packa kylväskan med lite mer mandelbulle, ägg, mackor, grönt, ost och vatten. Kaffe bryggs och ut med det i skrindan. Gubben tar den. Jag tar cykeln (ifall man snabbt skulle behöva hem och skita).
Bada, sola. Dricka kaffe. Äta. Hem och duscha. Grilla. En glas vin eller en GT eller båda. Vilka härliga dagar.
Igår picknickade vi på stranden. Mina systrar med familjer. Så trevligt. Lugnt och skönt.

Ont i ljumsken? Näe. Kör en förfärligt massa stretch, drag och sittandes som en skräddare. Om det är det eller akupunkturen som gör att jag är nästintill smärtfri, vet jag inte. Det kan också vara så att jag är inne i en "bra" period. Skit samma. Så skönt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg