Pill i rumpan eller akupunktur

Jag fick båda delar idag. Känns bättre efter det. Funderar på vad det är som har hjälpt.
Träning denna vecka säger att jag ska lära mig att stå på ett bra sätt. Gudars skymning så svårt det är då. Jag står för mycket bakåt och ska stå med mjuka och det ska kännas som om att jag står lite på tå. Sträckning upp. Känns som om att jag ska ramla framåt och slå tänderna i golvet. Hon fotade mig och det ser inte ut så. Nå, träna, träna.

Katten fick sig ett veterinärbesök igår. Problem med ögat och det var ett sår på hornhinnan. Droppar och antibiotika om han inte blir bättre på ett par dagar. Vi tycker att det är bättre idag. Det stora problemet är att hålla honom inne. Skriker och gapar hela dagen. Varför släpper vi inte ut honom, undrar ni? Han måste ju få sina droppar var 6:e timme.....och det är vi lite osäkra på att han fattar om vi berättar.

Femte dagen på fastan idag. Känns otroligt bra. Fick dock en "skitattack" igår och det var precis jag hann in. Men, det är verkligen inte lika roligt med helg när man inte får ta ett glas bubbel och äta nåt gott. Jo, jag vet, det är självvalt och ser framemot när jag ska sluta.

Heja syster!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen