Gott

Trevlig afton igår. Ska man ha skaldjursfat måste man boka innan. Så gott, så mycket, så trevligt. Servitrisen var mycket uppmärksam och bra. Hade bokat glutenfritt innan och allt var det. Fantastiskt. Jo, inte billigt men so what. 

Idag har jag mest slöat. Visst, var ute och sprang en runda i förmiddags på fem km. Ljumsken funkar bra. Ingen känning alls idag. Däremot känns ena knät lite grann. Kan vara "ursäkten" att inte springa fortare också som talar.

Har maratonkollat en serie på netflix. Den siste tsaren. En filmatesering kombinerat med fakta. Slutet var exakt så som jag visste. Har besökt den platsen för många år sen, och då menar jag verkligen besökt. 

Imorrn blir det styrketräning på egen hand. Ska följa mitt program jag fått av min pt. 

Syster är på solsemester. Verkar vara ett toppenställe. Får höra med henne när hon kommer hem om man ska boka det. 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg