Snart tre veckor

Längtar jag hem? Nä, men jag längtar efter köttbullar, sås och potatis. Man borde skämmas. Vi har ätit supergod mat hela tiden.
Gubben har varit lite dålig. Feber och magsjuka ett par dagar. Jag fick säkert nån gluten i mig i början så jag mådde illa.
Igår kväll fick jag ont i vänster sida, typ vid äggstockarna. Lite feber inatt och fortfarande ont. Dock ingen feber att tala om.

Idag har vi anlänt ett fint litet ställe strax utanför Kapstaden, 7 km typ.
Lite tricky att ta sig hit eftersom vi körde lite fel, men vi kom fram.
Har fått ett underbart rum med en utsikt man bara kan drömma om.
Det är en bit att gå ner till stranden och restaurangerna. Det är inga problem. Hem är värre. Uppppppför som heter duga.
Min klocka tror att jsg tränar.



Kommentarer

  1. Vilken bra klocka👌🏽, hoppas ni mår bättre bägge två💞

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi mår bra nu. För tillfället ska man kanske säga

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Johannesburg