Långt emellan inläggen

Men det är det inte med träningen.
Fyra tuffa spinningpass på fem dagar och jag är jäkligt mör i benen.
Gubben och jag har börjat att deffa.
Betyder att man ska äta minst två gram protein per kilovikt man väger.
Det är supersvårt att få i sig det genom att äta kyckling, ägg, fisk och sånt bara. Har fått lägga till två proteindrinkar per dag för att komma nära mina 140 jag ska ha.
Deffa är att man går ner i fett men behåller musklerna eller ökar på dom.
I vilket fall som helst så har vi gjort en plan för varje dag i veckan. Nå, vi ska köra juni ut sen ska det bli spännande att se vad man kan göra med en gammal kropp.

Mitt blodtryck är ju för jävligt. Blir dock bättre efter jag kört ett tufft pass. Trodde det var onormal men det är så det ska vara har jag läst mig till. Borde rimligen betyda att jag skulle behöva köra tre fyra pass per dag för att ha ett vettigt blt.

På jobbet är det upp och ner. Lite lugnare nu tycker jag. Några jobbar hemifrån. Jag vill undvika det så länge jag kan. Känns som om att jag skulle bli deppad.

Äntligen har jag fått tid för röntgen och operation i käken. Det skulle gjorts i mars men nu blir det den 3 respektive på 9 juni.
Då blir det ett par skruvar i käften och sen om några månader nya fina bissingar.
Och naturligtvis 30 000 fattigare

Innan träningen i gäststugan

Superbra och okladdig brun utan sol på en timme. Vackra bruna ben.
Love it

Vacker eftermiddag på berget


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern