Vanliga söndag

Ja, det går snabbt att komma in i gängorna igen. Packade upp igår och packade ner idag. Precis som det ska va.
Veckan framför mig blir en kontoret-vecka. Mycket att ta igen. Har visserligen gjort en del arbete på semestern som har varit tvunget. Problem med projektet i Zimbabwe dessutom har Tv ringt och ringt. Har dock inte velat svara på semestern men de lyckades få tag på familjen. Helt otroligt. Vi får se vad som händer. Detta har i sin tur föranlett ett antal telefonsamtal och mejl med jobbet, så helsemester har jag inte haft. Tror trots allt att jag en hel del kvar att göra. Bland annat försöka få till ett datum för nästa resa till SA. Det var meningen att jag skulle åkt den 25 denna månaden men det har jag avstyrt. Istället blir det efter nyår nån gång, förmodligen i slutet av januari.
Nej, nu ska jag ladda för julen med allt vad det innebär. Pling

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg