Fredagen den 29 oktober

Och nu är min äldsta dotter 31 år och 7 timmar gammal. Grattis Frida, jag hoppas att du får en härlig dag. Vi är så ledsna att vi inte kan vara med och gratta. Det får bli ett glas champagne i Bryssel istället.
Nu är nästan det sista packat, några småsaker som ska inköpas på apoteket bara, sen bär det iväg till Malmö. Vår första anhalt. Väderprognosen i Playa Del Ingles lyder enligt förljande: Sol +24, Sol + 23, Sol +25, Sol....ja, ni förstår säkert.
I väntan på bilderna från semestern så lägger jag ut några bilder från mitt "favoritguesthouse" Foxwood i Sydafrika.
Kram på er alla, nu blir jag tyst här på bloggen ett tag. Datorn får stanna i Hällevik


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen