Slocknade som en stock igår.

Att avlägsna en tand var nog jobbigare än det tycktes. Somnade redan vid halv tio och sovit i ett sträck till strax efter fem. Vaknade pigg, efter omständigheterna förståss, och kunde konstatera att det fortfarande blöder lite grann. I övrigt, ingen svullnad och inte ont.
Är nu på väg till jobbet, har ett par möten innan hemfärd imorgon sent på eftermiddagen. Packade för Kanarieresan gjorde jag igår kväll och det var underbart att lägga ner sommarkläder och veta att det var för semester och inte jobb.
Ikväll ska jag slinka inom "Massagethailändskan" för att få mina ögonbryn fixade. Jag börjar se ut som, åh vad heter han nu då, amerikansk skådespelare, väldigt känd, spelade i Häxorna i Eastwick....mmmm, jäklar nej jag kommer inte på det, men som hans ögonbryn börjar mina bli. Tänk er det; Kortklippt (snyggt), långa buskiga (nåja) och ljusa (kan vara grått) ögonbryn (inte snyggt) och med en tand mindre (det är heller inte snyggt). Tand hinner jag inte få men åtminstone lite snyggare bryn. Sen måste jag också komma ihåg att gå på apoteket. Det där riktiga ni vet, som gör att vinsten går tillbaka till er som läser det här, skattebetalarna. Där ska inhandlas, antibajstabletter, nässpray, huvudvärkspulvet, vitaminer och kanske en och annan öronpropp. Vi ska ju ha kul på semestern.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen