I goda vänners lag

Det känns att vi var iväg igår kväll. Sent blev det också. Som vanligt.
Vi fick grillat och det fantastiskt. Grillad potatis på spett. Smart. Grillade revben som var förkokta i coka cola, rosmarin, sambal oelek och nåt mer som jag inte kommer ihåg. Det var supergott. Grillad sparris och babymajs och kycklinggrillspett. Vilken höjdarmat. Idag blir det som sagt inte många knop gjorda och jag är glad att jag var ute och sprang igår och som vanligt, höll jag på att skriva, så funkade bara runkeeper (i Iphonen) i fem minuter. Värdelöst. Jag vet ju hur lång rundan är så nu blir det på tid och puls istället. Har inhandlat en pulsklocka, dock utan gps. Matade in alla värden igår och nu ska den provas imorgon. Köpte också en jättefin vindjacka i märket Dobson. Hade kostat 700 och nu var den ned satt till 300. Prutat och klart.
Nej, nu är det nog dags för lite vila innan fotbollen tar vid. Det är idag möte mot Trelleborg. Dom borde vi ta. Efter matchen blir det en runda till mor. Köttbullar står på menyn. Trevligt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg