Lördag och trött

Av någon oförklarlig anledning så känner jag mig fruktansvärt trött. Hänger liksom inte ihop. Stressad förståss.
Var hos doktorn igår och allt verkar okey. Det gjorde en check efter att jag var intagen på hjärtintensiven för ett par veckor sen. Pulsen är uppe i mer normala takter och blodtrycket ligger bra till. Det verkar som om min nya medicinering funkar. Fick dock order om att ta det lite lugnare och inte sterssa så mycket. Det fanns det inga piller för tydligen.
Det resulterade i alla fall i att jag ställer in min planerade arbetsresa till Duisberg i Tyskland om ett par veckor. Det skulle bli för mycket.
Nu bär det snart in i duschen och vidare till syster. Henner dotter fyller sjutton och det ska firas. Tills nästa gång. Ha det

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg