Workshopen slut

Sådär ja. Tre dagar, fredag till söndag, och intensiva såna är över. Det är kul att se att så många (45)faktiskt lägger sin lediga tid på att lära sig mer om fackligt arbete. Vi gick igenom hur de ska agera om företaget exempelvis avskedar någon. Dagarna avslutades med att jag höll ett "tal" om hur det ser ut i Sverige. Det gick bra men lite nervös var jag nog allt.
Nu har jag i vart fall varit och shoppat. Kassen var fylld med: diverse hårprodukter, allt från olja till spray, kryddor, deodorant, huvudvärkspulver, chutney och myggspray. Självklart blev det lite kläder till min lilla sötnos My också.
Nu blir det snart ett glas vin o lite god mat tillsammans med mina vänner från Zimbabwe. Ärligt? Jag har redan smuttat på lite Chardonney. Gott värre.
Imorgon är en annan dag

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg