Tuggummi och tandskena i plast

Det går verkligen inte ihop. Det är väl hur länge sen som helst som jag tuggade tuggummi men idag köpte jag ett paket klassisk Toy. Hur gick det då? Haha...herregud. Tog ett par bitar när jag precis hoppat på tåget från Gävle och började tugga. Skiten fastnade. I tandskenan uppe i gommen med följd att allt lossnade. På något underligt vis lyckades jag få fast allt igen med tungan. Vad gör jag då? Tar en ny bit och det fastnar också.Såklart Nu är hela skenan nedkletad med Toy och jag kan bara hoppas att jag får väck det när jag kommer hem till Stockholm.
Annars har dagen varit intressant och rolig. Har haft mina två IF Metallträffar och diskussionerna har varit mycket bra. Fick en massa förslag med mig om vad vi bör ställa för krav i avtalsrörelsen.
Imorgon bär det hem till vackra Hällevik igen. Veckorna går onekligen fort. Det kan man inte säga annat.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg