Ett steg närmre en lösning

på mina bostadsproblem. Det löser sig säkert.
Nej, om man skulle ge sig ut i det hektiska Stockholm. Känner för att shoppa lite och behöver dessutom en del inför min nästa resa. Apoteket är en del i det, även om det inte är det optimala köpstället. Nej, jag skulle vilja ha en likadan halsduk som jag köpte. Nästan likadan då. Vit. Härligt vintervit. Det skulle passa perfekt till min vita pälsmössa. Om man nu vågar använda den. Två kvällar förra veckan stod ett gäng från "Krossa alla pälsbärare-organisationen" på Drottninggatan. Jag åker kanske på stryk, alternativt får min mössa krossad av deras Dr Marten kängor. Hm, undrar om de är gjorda av skinn.....ja, det är de nog.
Nej, nu blir det shopping a la Biggan. Bye, bye.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen