Kastrup

Jaha, nu sitter man här igen och väntar på ett flyg. Istanbul och vidare färd till Sydafrika där jag landar kring halv tiotiden imorgon. Sydafrikansk tid. Halv nio svensk.
Det blev en fin  halsduk/sjal. Precis en sån jag ville ha och färgen passade perfekt till pälsmössan. Nu är det bara kylan som saknas. Eller saknas och saknas. Det är bra att det är lite varmare, dessutom blir det billigare.
Klippt har jag blivit och det är på gränsen till för kort. Fast bara. Färgen är numera inte svart utan snarare brun/koppar eller nåt.
Visst är det kul att sitta och kolla folk. Det finns ju alla möjliga sorter. På tåget ner till Katrup så var det intressant att följa en diskussion. - Fan du, jag var så jävla dålig igår. Helvete när chefen kom och var lika jävla sjuk. Fan vad vi skrattade. Han kände alla som för helvete hade en bar och jag slapp ju för fan betala ett enda jävla skit.....Alltså, så många svordomar har jag inte hört i hela mitt liv tror jag. De hoppade på i Bromölla och steg av på flygplatsen. Yngre? Nej, ett par snubbar i 40-årsåldern som uppenbart bara var intresserade av sprit och rock´n roll.
Funderar förresten

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen