Nu är jag snart i Stockholm

Ett dygn och nån timme sen landar jag där om en stund. Jag har i alla fall fått en del gjort. Bland annat en rapport som skulle bantas ihop till nåt vettigt. Jag hade över 20 sidor anteckningar och koka ihop till ett par tre sidor är inte det lättaste. Det ska bli innehållsrikt. Ikväll blir det glöggparty på Pontonjärgatan. Har bjudit hem enheten och hade ju tänkt att bjuda på lite mat också. Den skulle inhandlas och tillagas igår. Det gick ju åt helvete. Det blir en lite snabbare rätt som tar nån halvtimme att fixa. Detta under förutsättning att jag kan gå lite tidigare än de andra. Det kan bli svårt eftersom vi har ett gemensamt möte mellan 13 och 16. Ja, i värsta fall så får det väl bli hämtpizza.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen