¨Julklappar inhandlade

I alla fall några stycken. Det blev till My och Nea. Denna veckan måste jag ge mig ut och hitta något till Sanna. Mattias klapp är "klar" eftersom jag vet vad jag ska köpa.
Nu sitter jag på ett kraftigt försenat tåg till Stockholm. Det var nåt strul med elen i Malmö. Jag måste vara där imorgon förmiddag eftersom vi har besök. Har precis fått veta att jag inte slipper undan den där jäkla middagen imorgon kväll. Det är bara så jobbigt och sitta och le och vara trevlig när man istället skulle kunna ligga och fisa under täcket. Inte kan man fisa på restaurangen heller. Vi ska ju för tusan vara på Östermalm och det bär väl sig inte. Det bär sig nog inte på Dagmars heller när jag tänker efter. Nå, jag har i alla fall lyckats byta bort middagen på tisdag. Härliga arbetskamrater som ställer upp för en.
Nu blir det lite soft musik i öronen innan jag landar i storstan. Och det lär väl dröja ett tag till.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen