En point

Det får vi vara nöjda med. Vilken härlig helg det har varit. I fredags var vi hos goda vänner på en bit mat. En fantastiskt god paella med ett gott vin till. Igår hade vi andra goda vänner på besök. För att få till en god middag så ville vi ha extra mört kött. Därför körde vi in till Sölvesborg, till en affär som vi hört hade mörat kött. Jomen, de hade mörad ryggbiff. Det var till och med uttryckligen skrivet på paketet. Köpte ett gäng och gjorde Pommes Anna, rödvinsreduktion, serranochips och lite andra tillbehör. Sicken besvikelse. Maten var jättegod, men herregud vad segt köttet var. Tror att det var det segaste vi någon gång har ätit. Nu har jag skrivit till affären och talat om vad jag tycker och tänker. Vi får se deras respons. Är den bra låter jag det vara med, är responsen dålig, då börjar jag med min konsumentmakt. Den heter Facebook. Och där blir det inga goda betyg. Tack och godnatt

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg