Montesumas hämnd

Ja, snart är det dags. Tänker ta den första dosen tarmrening en timme tidigare. Vill ju sova något inatt. Kl 19 så dricker jag påsen och allt väntas komma igång inom en timme och hålla på upp till fyra timmar därefter. I vissa fall kan det hålla på längre. Jag är väl ett visst fall. Nästa dos ska jag ta kl 6 imorgon bitti. Sen kan jag ju bara hoppas på att jag klarar mig hela vägen till Karlskrona sjukhus utan att göra på mig. Jag ska vara där för undersökning kl två. Den tar sedan allt mellan en kvart och en timme. Måtte det gå snabbt. Hungrig är jag också. Har inte fått äta sen 12 och då skulle det va en lätt lunch. Det blev det. En fralla med skinka och en kopp kaffe. Såhär efteråt så skulle jag ju ätit lite till. Sanna är på sin första "körlektion" idag. Undrar vem som är mest nervös. Far eller dotter?

Kommentarer

  1. Tyckte väl jag såg er bil på körskolan idag, skulle hämta Viktor som oxå kört idag

    SvaraRadera
  2. Vilken körskola går han på?

    SvaraRadera
  3. Kickans trafikskola, eller lexes som det hette förr

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg