Det var väl då själve tusan

Åt frukost på hotellet i Bålsta i morse. Väldans god frukost ska jag kanske tillägga. Vad hände? Jodå, jag bet sönder den provisoriskt lagade tanden som jag fixade precis innan turkresan. Jo, jag hade tid för att fixa färdigt rotfyllningen men eftersom jag inte har varit så toppenbra i vänster öga så har jag bokat ny tid i december. Tanden som ska göras vid sitter på vänster sida och det är där uppe. 
Goda råd var dyra! Befann mig i Stockholm och ska åka till Sydafrika imorgon bitti. 
Ringde min tandläkare i stan och fick tid imorgon innan jag åker till SA. Så himla bra! Världens bästa tandläkare.
Hoppas bara att tåget går i tid också så att jag inte missar flyget.....

Så bra som ögat känts idag har det inte känts sen jag opererades. Hoppas. Hoppas. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen