Onsdag i Bålsta

Nu är jag inne på den andra dagen av tre på min första lokalombudsmannakonferens. Så långt har det varit givande. Alltid trevligt att träffa kollegor från hela landet och utbyta erfarenheter. Framförallt om man är ny som jag. Här är hela 150 ombudsmän från norr till söder! 
Sovit uruselt inatt. Här är lyhört delux. Somnade väl vid halv tolv-snåret i går kväll. Vaknade efter nån timme eller två av snarkningar. Jisses, vad han, jo det måste ha varit en man, snarkade. Jag hade öronproppar och ändå vaknade jag. Fanns ju heller ingen att knuffa till så nån vidare sömn blev det inte. Förmodar att det blir likadant i natt.

Mina ögon blir sakta men säkert lite bättre. Igår morse var det lite besvärligt igen, men det gick över efter nån timme eller två.
Hoppas att det går på rätt håll nu.

Bilder från igår morse




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen