LCHF

Jäklar vad bra. Tre dagar och redan gått ner sju kilo....eller nej, det var väl önsketänkande. 
Men det händer något i alla fall. Det märker jag. 
Var och tränade idag. Måste få upp kondisen igen. Den är ju under alla isar som finns.
Körde med två minuter PW och en minut löp. Avslutade de sista fem minuterna med rejäl lutning på bandet. 
Funkade fint med knäna, men förstår inte vad som händer med min ena vrist. För nån vecka sen hade jag en svullnad och kunde inte böja fotleden speciellt mycket. Ingen aning vart det kom ifrån. Känts ok nu ett par dar men nu efter träningen så gör det lite ont på utsidan. ??? 

Haft en förhandling idag. Den gick bra. Imorgon ska jag teckna ett kollektivavtal och på eftmiddagen har jag ett medlemsmöte. En som inte mår så bra. 


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen