Lite mer

Och lite fortare. Jo, det sprang jag idag. Ingen världsmästartid eller ens i tid med en 7-åring.....moaaaa men ändå. Astmamedicinen hade jag glömt idag också....så klart. 

En historia....som började denna vecka.....fick ett lyckligt slut idag! It made my weekend! 

Kli i örat! Ja, är det inte det ena så är det nåt annat. Har kliat rätt länge nu och det blir inte bättre om man så säger. Örongångsinflammation vill jag läsa mig till. Öronproppar.....inte bra. Nåväl, jag är min egen doktor och smörjer morgon och kväll en kortisonsalva som man ska använda i rumpan....eller snarare i det där som vi kvinnor har begåvats med.
Jodå, det kliar inte lika mycket....men idag när jag satte i hörlurarna (tränade) så gjord det ta mig tusan ont. Hm.....vadan detta? 

Tanden? Näe, jag har inte ont i den. Nåt som är okay med den vackra gamla tanten.

Hy, på onsdag åker jag till Stockholmo. Det kommer att vara mitt andra hem fram tills i december. Är jag redo för det? Vet inte. Känns allt lite pirrigt. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen