Tisdag kväll

Var hos farbror (som var en tant) igår med mitt/mina öron. Ringde in och sa att jag fått hörselgångsinflammation. Det hade jag läst mig till på internet. 
Nej, du måste komma in, sa damen i telefonen. Jag körde in. Det var hörselgångsinflammation. I båda öronen. Lite mindre i det ena bara. Fick två tamponader (låååånga gasbindeliknande förband) indränkta i alsolsprit. In med dem i båda öronen. Blev döv och det kliade fan. 
Tog ut den ena på kvällen (det skulle jag) och den andra i morse. Kändes redan bättre. Sen ska jag nu ta droppar i öronen i 10 dagar. 

Sprungit lite idag. Jodå, vad ska man säga. Som vanligt.

Läste färdigt boken igår. 
Ett utdrag ur boken.

Har skaffat LIFESUM, guld. Där kan jag mäta allt om kolisar, fett och proteiner. Kunde snabbt konstatera att jag har ätit för mycket proteiner och alldeles för lite fett. Det måste stämma för att viktnedgången ska bli optimal. Hur i helvete ska jag få ner allt detta fett? 
Fick också veta att kokosolja är laxerande.....det behöver jag inte. Skit. Det enda som jag kan äta rätt upp och ner. Grr.

Packat. Åker till Sthlm imorrn. Vill inte. Tror jag. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen