Bokning av resor

Det där med att boka resor är inte helt lätt. Det ska ju liksom bara flyga (t) på. Just nu försöker jag få till det enligt följande Köpenhamn - Johannesburg - Kitwe (en liten håla i Zambia) - Jakarta (jo, det är riktigt Indonesien) och sen hem till Köpenhamn igen. Det är lite pill eftersom inte alla flyg kör just när jag vill åka. Nu har jag i alla fall fått fyra olika alternativ, något bättre eller sämre än det andra.
Finlandsresan är bokad, men den var heller inte helt enkel. Arlanda - Tammefors. Det funkade bra. Hemresan blev däremot värre eftersom jag åker Tammefors - Köpenhamna. Det fick bli via Helsingfors och lite väntetid. Jag ska ju åka hem till Jazzfestivalen som börjar den veckan jag är i Finland.
Nu håller jag på att ändra min avresa från Johannesburg (Det är en annan resa än den som nämns ovan) till Botswana. Konferensen börjar en dag tidigare än jag trodde. Det betyder ändring av hotell också. Hualigen. Allt måste ordnad snarast eftersom jag har semester om ett par veckor och inte är tillbaka i Sthlm innan mina resor. Typ.

Mjällby vann så äntligen igår mot Örebro. Nu är vi på G efter en knacklig vår

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg