Allt bra

Har haft en hel del bra möten. Konferensen, som nu efter en och en halv dag, är slut har varit över förväntan. Alla har deltagit på ett bra sätt. Totalt var vi 170 personer. Det var allt lite nervöst att följa ministern till podiet. Sen skulle vi sitta där också....lite pinsamt. Jag, ordförande, ministern, ambassadören och min kollega från arbetsgivarna. 
Igår kväll satt jag vid honnörsbordet. Det var en samling trevliga människor. 

Har fått en superbra kontakt med en kvinna som heter Alice, och är Director på ILO-Aids. Fick veta att hon tyckte detsamma om mig. Kul. Vi får se vart det leder till. Känns fint i alla fall

Har fått byta rum för några timmar idag. Ville ha en sen check out, men mitt rum skulle säkerhetskollas på grund av presidenter och annat löst folk. Jag fick därför byta. 

Lämnar hotellet om nån timme. Är hemma i Hällevik imorgon vid 16-tiden om allt går som det ska! Det är en lång resa!

Min nya trevliga vän Alice från Geneve.

Tre fackliga kamrater från Sydafrika respektive Namibia.

Jamen, här sitter ju Alice igen

Lite dans. Den karlen skulle ni sett när han svängde med kroppen!

Våra anställda i projektet! Åtminstone en del av dem






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg