Huvudvärk från helvetet

Jag har huvudvärk från och till men idag var det näst intill olidligt. Vet inte hur många piller jag stoppade i mig och ändå gav det inte med sig. Var nära att ringa 1177 och fråga om det kunde vara en del i bakterien. Hur som helst, det är bättre nu men inte helt ok. 
Har vilat mycket. Ätit lite glutenfritt bröd. Apropå det, läkaren skulle ringa men det har han inte gjort. Värdelöst. 
Hade kokt torsk och potatis till lunch. Så himla gott och så himla underskattat. Druckit mycket. Springer inte så ofta. Idag kanske en fem, sex gånger, men det gör ordentligt ont i magen när väl knipen kommer. 
Har passat på att beställa lite bubbel på systemets. Sällskapets champagne och Prosecco från Giol organic som fått mycket bra betyg. Detta ska drickas när jag är frisk. 
Just nu koncentrerar jag mig på att bli frisk. Hälsolevernet får komma i andra hand. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg