Kul

Både syster med familj och dottern med sin har nu beställt resa till Lara Resort. Ska bli hur kul som helst. Ska bjuda dom på drinkar hela veckan. 

Igår blev det inte många knop gjorda, mer än jobb naturligtvis.

Kollade vikten igår morse och är tillbaka där jag var innan vi åkte på semester och kanske nåt halvtkilo till. Vill ner ett par till innan jag är riktigt riktigt nöjd. Där jag låg för ett år sedan när jag vägde som minst. 
Å andra sidan så ska man kanske vara nöjd? Livet är skört och när jag var som sämst så tänkte jag mycket på det. Man vill se bra ut, man vill vara smal, man vill ha de finaste och mest exklusiva varorna, möblerna, kläderna eller vad det nu kan va. Blir vi lyckligare? Mår vi bättre? Ja, kanske för stunden. Börjar mer och mer tänka på att ha kul så länge det varar. Den tanken blir starkare när man blir sjuk. 
Så, därför har vi bokat in några resor framöver. "Livet är en fest" som Ebba Grön sjöng

Idag blir det en runda ut till djävulsmaskinen. Nej, jag ska inte bara glo på den, får väl trampa lite med. Körde tjugofem minuter i måndags och var helt slut. Hade tänkt att ut och springa/gå men det öste ner. Smidigt att ha en sån apparat då, även om den kommer från underjorden. 

Viva Lara Resort Viva

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg