Äntligen börjar livet återvända

Men en pärs har det varit. Kan inte minnas när jag hade så hög feber sist och så länge också. Vet inte om jag yrat eller om saker faktiskt har hänt. I lördags kväll, vid sängdax (eller egentligen från soffläge) så stängde jag dörren mellan sovrummet och köket (bor i en svit, eller nåt). Mitt i natten vaknar jag och ser att dörren är öppen. Staplar upp och stänger den. Konstaterar att jag förmodligen inte stängt ordentligt. Jag somnar igen och fortsätter yra på. Efter ytterligare en timme eller så vaknar jag igen och finner på nytt dörren stå på vid gavel. Så här några dagar senare kan jag bara konstatera att antingen stängde jag inte dörren ordentligt (vilket jag är övertygad om att jag gjorde)eller så har jag varit så "borta" att jag helt enkelt bara drömde alltihop. Det finns en möjlighet till. Det spökar.
Hur som helst, nu är jag bättre. På måndag går flyget hem. Jag längtar.

Kommentarer

  1. Välkommen till Sverige igen. Det ska bli skönt förstår jag:) kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen