Pedikyr och manikyr

Efter lite terapi och en härlig frukost (Gud vad gott mat är) så gjorde jag en runda till shoppingcentrat. Hade tänkt klippa mig men av det blev det inget. Istället slank jag in på Perfect ten. Ett härligt litet ställe som jag besökt några gånger innan. De gör allt med händer, fötter och massagerar lite också. Idag gjorde jag en pedikyr och manikyr till det facila priset av 280 spänn. Detta inklusive parafin-inpackning av fötterna. Har aldrig sett nåt sånt innan. Jag fick doppa fötterna i ett fotbad fullt av varm, smält stearin. Tre sekunder och upp med fötterna i två. Några gånger upp och ner(som att stöpa ljus). Sen packade hon in tassarna i plastfolie. En kvart senare hade jag nya fötter.
Vinner vi imorgon mot Gais? Jag tror det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen