Förvirrad eller?

Ja, så stod jag kl 09.30 prick och funderade på varför ingen liksom tog emot mig. - Hej Birgit, vill du väga dig? Ja, svarade jag, det ville jag ju. Vi gick in i det lilla rummet och jag ställde mig på vågen. Efter resultatet så satte jag mig i fåtöljen för samtal....Har du tid nu? Frågade Lotta. Jajamensan, svarade jag. Det hade jag inte. Det är imorgon. Nå, även den bästa kan missa, tur att det var åt fel håll. Slipper väga mig imorgon, det blir bara samtal. Ja, just det. Vågen stod på -3,5 kg sen sist, vilket var när jag startade för tre veckor sen. Det får jag vara nöjd över. Nu är det bara 11,5 kilo kvar.....
Idag har jag tränat. Gått/sprungit om vartannat på löpbandet. Nu är jag trött.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen