Laddar eller nåt

Nu blir det Stockholm ett par veckor. Jag vill inte. Inte för att jag inte gillar stan eller mitt jobb där, men nu är vi inne i den skitperioden då allt ska redovisas. Att få en massa korkade frågor från revisorer kan jag leva utan. Hur som helst så måste det göras och jag får bita i det sura äpplet.
Mitt systerbarn följer med till storstan och det ska bli kul. Hoppas att han nu kan sova i samma rum som jag. Snark, snark.
Kanske blir det fotboll på onsdag. Sverige möter Argentina i en landskamp på Friends Arena.
På tisdag har jag ett möte med min HC. Vägning, mätning och lite prat är på schemat. Ska bli spännande att det skett något!
Idag har vi ätit chili. Toppengott och nyttigt. Istället för tacoskal så gjorde jag ostchips. Det gick åt helsike. Det blev ostströssel eller nåt sånt. Allt som blev kvar kan ni se på tallriken nedan. Hade kanel i och det blev en liten orientalisk rätt över det.


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen