Skönt att vara hemma

Borta bra men hemma bäst sägs det och jag håller med. Efter en "bumpy" resa över Afrika landade jag på tidtabell i Köpenhamn. Missade tåganslutningen med en ynka minut men man ska väl inte alltid ha turen på sin sida.
Idag har jag jobbatlitemenintehelatiden. Det behövdes tas lite lugnare. Använde mitt presentkort jag fick av Frida o Mattias i födelsedagspresent. Hot stone massage. Första gången och en trevlig upplevelse. Kunde dock varit lite mer djupgående, men underbart skönt dock.
Passade på boka en ansiktsbehandling till i början av mars. Nu ska jag inte bara bli smal! utan också skrynkelfri.
Imorgon är det lördag och den sedvanliga fikadagen. Nu blir det bara kaffe dock.
Ärligt talat, det här med att inte äta bröd, pasta, potatis och ris funkar ju alldeles utmärkt. Kan ibland känna sug efter bröd, men herregud vad bra jag mår. Ingen uppsvälld mage (jo den står ut men det är inte gaser eller så, det är vanligt hederligt fett!). Inga "körningar" eller i vart fall mycket mindre än annars. Glutenintoleant? Länge leve LCNF = Low Carb No Fat....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen