Gäsp

Idag är jag trött, eller nu är jag trött menar jag. Varit pigg innan idag och hunnit med att både bli förbannad (på redovisningen och revisorer i störst allmänhet), glad, möten och tränat. Cirkelträning blev det. Kul! Eller inte, men det ger ju en hel del.
När jag gick hem från jobbet så lyssnade jag på härlig countrymusik. Var glad och log mot en del jag mötte. Blev liksom ännu gladare för de allra flesta log tillbaka. Positiva vibbar längs hela Kungsgatan, Kungsbron och hantverkargatan.
Mor ska följa med till Stockholm senare i februari. Hon blev så himla glad när jag frågade henne. Det ska bli riktigt roligt. Lilla mamma.
Blodtrycket var bra idag! Är inte sjuk. Inte vad gäller det i alla fall.
En vecka till, sen smäller det. Längtar så efter semester och värme tillsammans med min barn

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen