Inget Afrika

Ledsen och gråtfärdig. Har ordnat med det mesta av resan för oss tre som skulle åka. Bokat biljetter, hotell, bestämt möte med ambassadör och så kunde jag inte följa med själv. Fan med.

Nu satsar jag istället på att kunna åka till Sthlm denna veckan. Imorgon stannar jag i Hällevik. Ringde 1177 idag och frågade om det verkligen var okay att känna sig, matt, yr, verklighetsfrämmande och avdomnad. Enligt bipackssedeln så ska man genast sluta och kontakta läkare. Enligt 1177 fortsätt du bara och ring till läkaren imorgon om du vill....det vill jag inte. Nu skiter jag i tabletterna så får vi se vad som händer.

Idag provade jag ett par Lee som jag köpte för ett par tre år sedan. Alltför optimistisk då. Har aldrig använt dom eftersom de liksom var för små redan från början. Döm om min förvåning. De satt perfekt. Så glad!
Det har sina fördelar att skita ofta! Okay då, jag sköter maten också. Riktigt bra. Idag åt mannen sås, potatis och kotlett. Jag gjorde köttfärssås med sallad till. Supergod!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen