Örsel

Som min svärmor sa när hon var i livet. Yrsel alltså. Känt mig snurrig idag. Mer än vanligt alltså haha.. Ikväll har jag dessutom varit hungrig och hade en känsla av att det kunde vara sockerfall eller nåt. Tog ett par nävar Kellogs All Bran och det kändes bättre. Skulle väl kanske inte gjort det men har tränat/rört mig ganska mycket samtidigt som jag bara ätit frukost och middag i två dagar. Två av målen har jag bytt ut mot Itrims barer. Det i kombination med att middagen har varit extremt kalorifattig har nog gjort att jag har känt så.
Imorgon blir det lite löpning igen kombinerat med promenader både morgon och kväll. Konstigt, men jag ser fram emot det.
Godnatt

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen