Bellman

Ja, så var även det loppet gjort. Riktigt kul även detta, men jag kände en större press på mig. När jag sprang Vårruset så sprang jag i gruppen där alla var lika snabba eller osnabba om man så vill. En del gick, en del sprang. Så var det inte riktigt här. Många lag hade naturligtvis personer med min kaliber men de kunde starta en annan sträcka. Summan av kardemumma, många sprang, få gick och jag sprang mest hela tiden, men gick lite. Gjorde min bästa tid på fem km någonsin. Säger inte mycket men 20 sekunder snabbare per km än min näst bästa. Supernöjd. Knät förresten, kände ingenting. 
Efter loppet drack vi cava och åt Serranoskinka, bröd, lax, sallad och lite annat smått och gott.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen