Blodtryckshelvetet

Jaha, två dagar helt utan betablockerare och PANG, det slog till i med full kraft. En fruktansvärd huvudvärk, darrig och sus och dus blandat med en känsla av hopplöshet rammade mig mitt i magen igår kväll. Funderade ett tag om det kunde vara alkoholen som jag druckit, men nej, det var inte de mängderna. Det gjorde väl i och för sig inte saken bättre men nej.
Igår kväll fick jag ta en tablett och tagit en nu på morgonen. Ska ta ett prat med en hjärtläkare i Stockholm och fråga om det kan finnas något de kan göra för att få det tillrätta. Det är dags att sluta experimentera med mig nu känns det som. Det är ju trots allt inte riktigt hundra även med betablockerare, snarare 78,5 eller nåt.

Imorgon åker jag till stan för att börja valarbeta. Ska lägga upp schemat för företagsbesök. Ska bli väldigt roligt. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen