Tisdagen till ända

Dagarna rullar på. Fortfarande lugnt på fronten och jag har svårt att se vad det kan bero på. Det brukar vara full fart nu. Valet kanske? 

Skulle träna igår och gick till Itrim. Klädde på mig och tog upp skorna. Käre Gud, hade fått med en av mina och en av Görans. Hur tänkte jag där? Fick låna en av de anställdas skor. Ska träna i morgon igen och som tur är så har jag ett par skor på jobbet också. Skulle ju byta ut dom mot de jag tog med mig igår....det går inte nu. Får ta hem gubbens sko först.



Har försökt få tag på en kamrat från Freetown. Hon svarar inte på mejlet men jag hoppas att allt är okay. 
Nedan en bild på Freetown, huvudstad i Sierra Leone som jag besökt två gånger.



Håller på att titta på en språkresa till Malta. Ja, för egen del. Jag vet, kan hyfsat bra engelska och ligger på C2 som betyder att man är mycket bra på engelska men att man ibland gör misstag. Vill bli bäst!
Nedan en bild på huvudstaden Valletta på Malta. Det brukar vara milda vintrar med kring 17 grader i medel i december, som är då jag tänkt åka ner.



Min hyresvärdinna har sagt upp sig från sitt femskiftsjobb. Trist tycker jag eftersom vi nu kommer att vara mer i lägenheten samtidigt. Nu är hon arbetslös. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen