Back in Business

Oj så skönt att vara hemma. Jag har ju dessutom blivit mormor igen till en liten flicka. Nea ska hon heta. Frida ringde igår och frågade om hon fick heta Wilhelmina också. Så klart. Sanna heter det och så gjorde också Hilma i andra namn. Göran blev stolt som en tupp.
På lördag åker vi upp till Göteborg och hälsar på. Mamma ska också följa med och det ska bli så spännande att se det lilla grynet. Men det är väl som att se på My. De ser ju på pricken ut likadana.
Jo, jag är hemma. Men man ska inte tro att det är några latmansdagar. Det är en hel del arbete som har blivit liggande när jag varit iväg. Nu har jag i alla fall fått undan en del. Håller på att färdigställa min nästa resa även om det är ett tag tills dess. Det blir ju Sydafrika, Zambia och direkt till Indonesien. Eftersom jag är beroende av andra personer också så måste jag få allt att stämma. Det var tänkt att jag skulle flyga direkt från Sydafrika till Ndola när jag landar den 7, men det gick inget fly. Eller jo, det gjorde det, men det var svartlistat så det kan jag inte ta. Därför får jag vänta tills den 8 när SAA flyger. Det ruckar ju schemat lite men vad kan jag göra.
Erton klar för Maif igen. Kul. Nu har de en del duktiga anfallare. Dessutom öppnar Bagarn för en förlänging även nästa år. Det låter hoppingivande.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen