Fredag

och solen skiner. Vilken underbar dag trots att jag måste sitta inne och jobba. Jag har ju i alla fall förmånen att kunna titta ut. Hur många industriarbetare kan det?
Ikväll blir det till att fira Nea med lite champagne och jag är säker på att vi fortsätter det firandet imorgon.
Jag har en sån där härligt lyckokänsla i kroppen ni vet. Bara glad för att finnas till och att man har så många fina och härliga människor som man tycker om och älskar. Barn och barnbarn och svärson. Man och mor. Syskon och alla de sina. Frisk är jag också vad jag vet och det hoppas jag att jag förblir också.
Om en vecka åker vi på semester hela familjen. Vi ska njuta av varenda dag. Mor bor i huset så även katterna kommer få en härlig tid.
Ikväll vinner vi. Ja, inte Maif alltså, utan Sverige. Chippen är tydligen med från starten. Kul, vi är ju trots allt grannar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen