Sprungit

Nu har mitt nya liv börjat (igen). Dags att ta upp kampen mot de kilon som har smugit sig på. Kan undra om de låg nånstans och lurade och passade på när jag var som mest mottaglig? Jag förmodar det. De kan också ha kommit inklampande i mitt liv med stora steg. Det skulle kunna ha varit i Turkiet, men jag sprang ju. Ja, åtominstone en gång. Fort gick (kan man skriva så när man sprang?) det också, Med mina mått mätt och de är rymliga vill jag lova. Knäckebröd och löpband är melodin. Pulsen var uppe i 160 ungefär hela tiden, det vill säga, i 29 minuter och 30 sekunder. Den sista halvminuten ökade jag takten utav bara h-ete och kom upp i 173. Vad säger ni nu då? Jag säger trött. Hungrig är jag med. Måste nog dricka en liten proteindrink innan jag går hem för dagen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen