Hello

Första dagen avklarad. Den började hos tandläkaren. Nu är alla avtryck klara och den 17 oktober får jag äntligen min efterlängtade tand. Hon passade också på att laga den plomb som jag bet bort när jag var i Turkiet. Jag kunde också konstatera att hittills har allt kostat strax över 16 000 spänn. Helt otroligt hur mycket det kostar för att få en implantattand. Tror inte att kostnaden stannar där riktigt än.
Tåget gick och kom i tid. Bredvid mig, på andra sidan gången, satt ett par. Jag tyckte att jag kände igen honom. Det gör jag förresten fortfarande, men kan dock inte placera honom. Hur som helst, under resans gång så gick han på toaletten, precis som alla andra gör. Han kom dock inte tillbaka direkt. Efter en stund hörde jag någon som sjöng opera. Högt, klart och tydligt. Han hade ställt sig i gången mellan vagnarna och sjäng för fulla muggar. Länge höll han på också. Tror dock inte att han är operasångare. Det baserar jag mest på att jag kände igen honom och den enda sån jag känner är... ja, just det. Vad heter han nu igen? Har varit med i melodifestivalen....Loa Falkman. Så var det ju. Nej, den här killen skulle jag snarare placera i komikerkategorin.
Stockholm säger nu godnatt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen