Onyttig

Faktiskt känner jag mig lite av det slaget idag. Här inte egentligen ätit något onyttigt direkt. Ska väl i så fall vara ett par bitar mörk choklad som jag inhandlade på Jersey alternativt lite jordgubbar med grädde. Det skulle ju också kunna vara den uppenbara mängden av bubbel som passat kroppen de senaste dagarna. Det ÄR tungt nu. Motivationen är inte på topp men jag kämpar på trots allt. Har tappat ett par hekto om vågen visar rätt. På onsdag ska jag på mitt samtal. Då får jag veta på riktigt. 

Magen är fortfarande bra. Hade dock ett "anfall" under senaste resan. Fick ta ett par imodium och ytterligare en Lipsid. Det gick bra. Har haft känningar idag, men det kan bero på bubblet. 

Helsike, nu gjorde Öster ett mål på Mjällby. Kom igen nu! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg