Sista veckan

Och relativt lugnt på jobbet tror jag. 
Hoppas kunna gå hem i vettig tid på kvällarna. Behöver göra lite inköp. Baddräkt/bikini/tankini....de jag har är stora och granna. Hänger som en påse, mest över brösten som med all tydlighet blir längre och längre. Dags att klämma fast dem i midjan tillsammans med byxorna. Då slänger de inte alltför mycket. De blir lätt jobbigt när man kommer i sväng som en motorcykel som vobblar.
Behöver dessutom ett par shorts, modell längre eftersom mina åderbråck är fula som tusan. Okay då, de är inte fulare än förra året men då hade jag ju långa shorts också. De är numera omvandlade till fönsterputstrasor. 
Ikväll ska jag ha en lite tillställning. Det blir ett CBR-möte. Carina, Ronny och Birgit. Vi brukar ha det så här års varje år. Trevligt. 
Ska hinna med en joggingtur också. I källaren. Snabbt och smidigt. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg